یزدفردا "با هماهنگی نماینده مردم اردکان ، جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و ترابری و پروژه های راهسازی استان یزد با حضور معاونین وزیر راه،جمعی از مسئولان و مدیران پروژه های راه استان برگزار شد.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به قرارگرفتن استان یزد در مسیر راههای اصلی کشور از راه و ترابری به عنوان یکی از مولفه هایی نام برد که می تواند نقشی بنیادین و موثر در توسعه یک منطقه داشته باشد.
محمدرضا تابش با تشریح برخی پروژه های مهم در سطح استان و شهرستان اردکان خواستار تامین اعتبار و رفع مشکلات آنها شد و افزود:تسریع در پروژه الغدیر که به عنوان یکی از پروژه های مهم ترانزیتی استان محسوب می گردد می تواند نقش مهمی در تامین امنیت شهروندان و بهبود اقتصادی مردم منطقه داشته باشد و لازم است هرچه زودتر متمم قرارداد مربوطه منعقد و مطالبات پیمانکار پرداخت گردد تا ان شاء ا.. در صورت رفع مشکلات و تنگناهای موجود شاهد بهره برداری آن تا پایان سال باشیم.
تامین اعتبار پروژه راه اردکان-چوپانان از دیگر خواسته های نماینده مردم اردکان بود که قرار شد در صورت تامین اعتبار و پرداخت معوقات 30 کیلومتر از آن در هفته دولت افتتاح گردد.
محمدرضا تابش از پروژه آسفالت محور یزد-طبس بعنوان یکی دیگر از پروژه های وزارت راه و ترابری نام برد که با گذشت دو سال از آغاز عملیات اجرایی آن تنها کمتر از 40% پیشرفت فیزیکی داشته که لازم است با توجه به ترافیک سنگین محور و افزایش چشمگیر آن در سالهای اخیر و جلوگیری از استهلاک و تخریب آسفالت انجام گرفته هرچه سریعتر معوقات سالهای گذشته پرداخت گردد تا روند اجرای این پروژه تسریع و تسهیل گردد.
در این جلسه نسبت به موارد مختلف و بحث و تصمیم گیری گردید و مقرر گردید با توجه به تخصیص اعتبار جدید ابلاغ شده ،بخشی از مطالبات پروژه های در دست احداث در سطح استان هر چه زودتر پرداخت گردد.
در این دیدار معاون عمرانی استاندار یزد،مدیرکل راه و ترابری استان و جمعی از مدیران پروژه های راه و ترابری استان نیز حضور داشتند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا